Wednesday, December 26, 2012

designern hermes struts persika guld hårdvara

Jag vet om att skratta eller gråta, tänka på en annan sak mycket saker måste åtgärdas. Jag Ancun in i butiken nu, jag har inte sett en hermes väskor.Jag viskade: "hermes det?"hermes med stort intresse att se mig en, "Jag trodde aldrig du skulle fråga.""hermes -" I själva verket generad till döds.

"Ja, rolig du spelar med honom i biljardrummet, väskor online ta dig till det förflutna."Ett annat skikt är underhållning klubbar, är hörnet av rummet biljardrummet, som inte bara Gu höll Kwan, även relaterade även i. Guan också är den berömda gamla drama ben, sex tjugoårsåldern, spelade han resten av mitt liv drama och på senare år började ta filmer, imponerande, och han är också "löfte" den äldsta skådespelaren på scenen. Se min hermes Han är mycket respekterad i studion.

Lite gamla och två personer inuti sidan att tala medan du spelar, berör förhållandet utmärkt. handväskor online till när två människor talar om ut även under de första åren av ett drama "La Traviata", Guan även en boll i påsen, och sade: "Nu den unge skådespelaren kan se gamla filmer som du så mycket."

No comments:

Post a Comment